måndag 15 augusti 2011

Sensommar hos mig.

Vilken underbar sommar det varit , så varmt och skönt barn barnbarn vänner och släktträffar och golf förståss...tiden har inte velat räcka till , det blev en resa till österlen oxå.

Härligt att floxen blommar så tacksamt när de flesta rosorna har gett upp,
den här vackra clematisen överraskade mig med att blomma för första gången , satte den för så många år sen att jag glömt vad den heter.
Men jag börjar tycka mer o mer om alla vackra lättodlade sorter
 i år har Södertälje
Arabella, Romantika och Comtesse Bouchaud och Jackmani f
örståss , glatt mig.
Önskar er alla en fortsatt skön augusti
Kram Elisabet

1 kommentar:

Inger sa...

Visst har sommaren varit lång och härlig och nu närmar den sig sitt slut, men ikväll var det jättefint väder:)
Ha det bra!