torsdag 19 augusti 2010

Besök hos bloggväninna och en rolig trädgård i Bollnäs.

Tack för senast Birgitta ! du har precis så mysigt som jag tänkt mig! Äntligen kom jag iväg till Birgitta i Falun med den trivsamma bloggen www.elinstittskop.blogspot.com. jag har ju varit nyfiken på trädgård och orangeribygge länge. jag blev inponerad av hur snabbt hon fått snyggt i nyanlagda rabatter.
Det här entren till den annorlunda baksidan jag visar på nästa bild, lite japaninspirerande. Den här trädgården var en av dom som vår trädgårdsförening har besökt i sommar, det är ju så kul att ha möjlighet att få "kika" in olika trädgårdar. Ha en bra Helg! än är det inte riktigt slut på sommaren
Kramis Elisabet

1 kommentar:

Birgitta sa...

Hejsan, kul att du visar lite bilder från min trädgård, alltid roligt att se ur en annans perspektiv. Trevligt att du tog dej tid och svängde förbi hos mej, nästa gång får det bli en längre stund.

Här är det regn och trist, lite svårt med trädgårdarbete då, men jag får väl klä på mej regnkläder. Har köpt ytterligare en ros, Irma, när vi var på besök hos sonen i Uppsala. Ska gräva ner den nu i helgen, spännande, visar väl sedan hur det blir.

Ha det gott, kramar Birgitta.

Förresten länken till min blogg är inte den du visar i inlägget, utan nu är det elins tittskåp. www.elinstittskop.blogspot.com.